BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ny kollega til vores team, der i tæt samarbejde med andre afdelinger skal bidrage til, at vi løbende sikrer kvalitet og effektivitet i vores produkter og produktion.
Vi leder efter en Technical Assistant, som kan støtte vores Product Maintenance team med datahåndtering i vores Product Lifecycle Management (PLM) system. Du kommer til at understøtte ingeniørarbejdet til produktudvikling, samt ved ændringer af eksisterende produkter. Vi forventer derfor, at du har viden og/eller en stor interesse for databehandling. Du bliver en del af et team på 20 personer i MEDLINE & CARELINE segmentet.
Teamet, som du vil blive en del af, varetager alt vedligeholdelse og udvikling af eksisterende produkter. Det betyder, at der vil være tæt samarbejde med de tekniske funktioner som elektronik- og kabelansvarlige samt produktionsteknik mht. vareoprettelser samt diverse test- og dokumentationsarbejde. Derudover har vi fokus på innovation, LEAN og optimering af komplekse produkter, produktionsteknologier og -processer. Teamet er en del af forretningsområdet Elektronik.
Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed, der i mange år har været i solid vækst – og vi forventer, at væksten fortsætter de kommende år. Vi tilbyder også en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.
Primære arbejdsopgaver
- Gennemføre implementering af ændringer på produkter i vores PLM system (ca. 50% af tiden)
- Vedligeholde vores PLM database på elektronikprodukter i MEDLINE & CARELINE segmentet
- Koordinere indførelsen af nye varianter i samarbejde med disponenter og Technical Product Managers
- Være nøgleperson i samarbejdet mellem en Technical Product Manager og eksterne leverandører
- Udarbejde dokumentation til vores underleverandører på færdige produkter
- Koordinere konkrete interne og eksterne aktiviteter på tværs af organisationen ifm. gennemførelse af diverse projekter
- Bestilling af prototyper – både internt og eksternt
- Være ansvarlige for vedligehold og ændringer på layouts til vores mange produktlabels i vores labelsystem.
Du
- har en teknisk baggrund/uddannelse, hvorfra du har erfaring med PLM og ERP systemer (vi anvender Windchill og AX2012)
- har gerne erfaringer med grafisk design af labels. (vi anvender Codesoft til dette)
- er udadvendt, god til at arbejde i teams og har godt humør
- har en struktureret, systematisk og selvstændig arbejdsform
- taler og skriver engelsk og gerne tysk
- trives med en bred kontaktflade både internt og eksternt og kan lide variation mellem dagligdagsopgaver og mindre projekter
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte den ansættende leder Senior Manager Jette A. Jensen på tlf. 73 15 15 85.
Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).
OBS! Vi sender altid en bekræftelsesmail på, at vi har modtaget din ansøgning. Hvis ikke du har modtaget en mail, bedes du tjekke din spamfolder.
Ud over en bekræftelsesmail sender vi også eventuelle indkaldelser, afslag m.v. pr. mail.
Hvis ikke du har modtaget nogen mail i hverken din indbakke eller spamfolder så kontakt LBA@linak.com
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
LINAK A/S, Smedevænget, 6430 Nordborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998551