BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som global procesejer på Warehouse, har du ansvaret for vores globale lagerhåndteringsprocesser. Du skal optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle. Du skal udfordre vanetænkningen og undersøge alternative metoder og teknologier til at understøtte den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger.
Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.
Primære opgaver:
- Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores lagerprocesser globalt
- Bestride procesejerskab på en eller flere aftalte processer. Herudover kvalitetssikre og dokumentere disse gennem uddannelse og løbende dialog med medarbejdere involveret i processen
- Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
- Udarbejde performance målinger (KPI’er)
- Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
- Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
- Deltage i projekter på tværs af organisationen
- Fokusere på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
- Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)
Du
- har erfaring indenfor forskellige dele af supply chain, eks. disponering, planlægning eller lignende
- har kendskab til ERP systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operation.
- har gerne en stærk faglig baggrund, eks. Cand.merc int. Business Development, Global Business Engineer eller lignende uddannelse med et fagligt fokus indenfor supply chain
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker engelsk i skrift og tale
- har et stort drive i en hverdag, hvor du betros og trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Supply Chain Processes, Sara Freese Lorenzen på tlf. 23839168.
Ansøgningerne vurderes løbende, og vi besætter stillingen, når den rette kandidat er fundet.
LINAK A/S
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
www.linak.com
OBS! Vi sender altid en bekræftelsesmail på, at vi har modtaget din ansøgning. Hvis ikke du har modtaget en mail, bedes du tjekke din spamfolder.
Ud over en bekræftelsesmail sender vi også eventuelle indkaldelser, afslag m.v. pr. mail.
Hvis ikke du har modtaget nogen mail i hverken din indbakke eller spamfolder så kontakt LBA@linak.com
Læs mere om karrieremuligheder på www.linak.com/career eller få flere informationer om vores produkter og arbejdsmetoder på ACTUATOR ACADEMY platformen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
LINAK A/S, Smedevænget, 6430 Nordborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977788