Trainee med speciale i administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Det her er din mulighed for at starte din karriere i en succesfuld international virksomhed, som konstant er under udvikling! Som trainee hos LINAK får du en enestående chance for at få dig en 2-årig uddannelse, hvor der er fokus på din faglige og personlige udvikling. Du får muligheden for at afprøve og udvikle dine kompetencer med dygtige og engagerede kolleger på tværs af organisationen.

Har du lysten og viljen til at lære, så er LINAK klar til at støtte dig, når du starter din karriere som trainee med speciale i administration.

Sammen med dig vil vi sammensætte et forløb, hvor du får et selvstændigt ansvar, og hvor du i de forskellige afdelinger kommer igennem følgende arbejdsopgaver:

Customer Service     

  • Ansvar for ordrebehandling til datterselskaber globalt
  • Koordinere ændringer af ønsker fra datterselskaber og kunder
  • Validere forecast, udarbejde salgspriser og oprette nye varenumre

Disponering og Planlægning 

  • Ansvar for udvalgte leverandører i ind- og udland
  • Afgive indkøbsordrer
  • Rykke for leverancer og forespørgsel om ændringer
  • Udsende forecast til leverandører
  • Produktionsplanlægning
  • Planlægge produktionsordrer, kapacitet- og materialevurdering

Derudover får du i Shipping indblik i, hvordan LINAK håndterer sit vareflow, og i Økonomi bliver du introduceret til både vores kreditor- og debitorafdeling for at få en bredere forståelse af virksomheden.

Vi leder efter dig som:

  • har lysten og viljen til at lære nyt
  • er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre mennesker
  • er fleksibel og har gå-på-mod
  • brænder for at skabe struktur og er god til at bevare overblikket
  • er robust og trives i en til tider travl og hektisk hverdag
  • er god til at samarbejde, men også kan arbejde selvstændigt
  • taler både dansk og engelsk på et højt niveau

Som trainee hos LINAK sørger vi for, at du får et struktureret introforløb og hjælp fra erfarne kollegaer, som står klar til at byde dig velkommen. Desuden får du muligheden for at blive en del af et socialt netværk med øvrige trainees, lærlinge og praktikanter hos LINAK A/S.

Hovedforløbet tager 2 år. Det er en vekseluddannelse, og i de to år er der op til 7 skoleuger. Læs mere om uddannelsen her: https://www.bcsyd.dk/merkantilt-hovedforloeb/kontoruddannelser/administration/

Forventet start er 1. september 2024.

Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Martin Nielsen på tel: 73 15 16 68.


Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så ser vi frem til at modtage din ansøgning som består af CV, motiveret ansøgning samt karakterer.

Ansøgninger vurderes løbende så søg hurtigst muligt.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup 
6430 Nordborg

OBS! Vi sender altid en bekræftelsesmail på, at vi har modtaget din ansøgning. Hvis ikke du har modtaget en mail, bedes du tjekke din spamfolder.
Ud over en bekræftelsesmail sender vi også eventuelle indkaldelser, afslag m.v. pr. mail.
Hvis ikke du har modtaget nogen mail i hverken din indbakke eller spamfolder så kontakt LBA@linak.com

Læs mere om karrieremuligheder på www.linak.com/career eller få flere informationer om vores produkter og arbejdsmetoder på ACTUATOR ACADEMY platformen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

LINAK A/S, Smedevænget, 6430 Nordborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937837

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet