Purchase assistant/Project coordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ny indkøbsassistent/projektkoordinator til vores indkøbsteam i Guderup.

En indkøbsassistent hos LINAK skal kunne holde mange bolde i luften og kunne lide at arbejde med mange mennesker. Vi vil gerne blive endnu bedre til at udnytte de muligheder IT tilbyder, og har derfor behov for en person, som kan lide at arbejde med IT, og ser mulighederne for at optimere vores administrative processer.

For den rette person er dette chancen for at blive en del af én af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder. Du vil blive en del af en afdeling på samlet 9 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.

Primære arbejdsopgaver

  • Sikre at vores stamdata til enhver tid er opdaterede
    • Udarbejde forespørgsler sammen med indkøberne og efterfølgende indhente tilbud fra leverandører
    • Sammenligne indkomne tilbud
    • Opdatering af priser og kostpriser i Axapta
  • Diverse ad hoc opgaver
  • På sigt overtage rollen som vores IT superbruger og deltage i diverse IT projekter som repræsentant for indkøb
  • Ejer af vores interne indkøbsside
  • Drive projekter så indkøbsafdelingen gør mest mulig brug af nye muligheder indenfor IT
  • Være aktiv sparringspartner internt i indkøbsafdelingen

Du

  • har sandsynligvis en uddannelse som kontorassistent eller lignende
  • kommer sandsynligvis fra en lignende stilling og gerne med nogle års erfaring
  • har et udpræget drive og følger tingene til dørs
  • kan lide at arbejde med IT og drives af at skabe forbedringer
  • bevarer strukturen og kan finde kreative problemløsninger i en travl hverdag
  • er fagligt nysgerrig og motiveres af forbedringer og udfordrer det eksisterende
  • har en god forretningsforståelse og kan prioritere dine opgaver
  • motiveres af samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og kulturer
  • behersker engelsk og gerne tysk

LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.  

Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Vice President, Purchasing, Pia Fastrup Rasmussen på tlf. +45 2443 5082

Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK.


LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
DK-6430 Nordborg

OBS! Vi sender altid en bekræftelsesmail på, at vi har modtaget din ansøgning. Hvis ikke du har modtaget en mail, bedes du tjekke din spamfolder.
Ud over en bekræftelsesmail sender vi også eventuelle indkaldelser, afslag m.v. pr. mail.
Hvis ikke du har modtaget nogen mail i hverken din indbakke eller spamfolder så kontakt LBA@linak.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

LINAK A/S, Smedevænget, 6430 Nordborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001429

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet