Kvalitetsingeniør med produktansvar

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for kvalitetssikring, og drømmer du om at bruge dine tekniske kompetencer og menneskelige egenskaber i en global virksomhed? Så er dette jobbet for dig!

Som kvalitetsingeniør i produktlinjen for MEDLINE® & CARELINE® aktuatorer bliver det dit ansvar at sikre kvaliteten i hele processen fra leverandør til kunde. Din dagligdag vil være præget af en bred kontaktflade på tværs af organisationen, og ansvarsområdet dækker både håndtering af kundesager, kvalitetssikring af de interne montageprocesser og at vores leverandører leverer i den rigtige kvalitet. I den forbindelse vil du også skulle deltage i leverandørbesøg hos vores leverandører.

Produktlinjen er en montageafdeling, hvor vi er ca. 140 produktionsmedarbejdere og 18 funktionærer med ansvar inden for arbejdsledelse, PT, kvalitet, planlægning og disponering. Vores afdeling består af engagerede medarbejdere, der er gode til at hjælpe hinanden med de mange problemstillinger, vi møder i løbet af en dag.

Du bliver en del af vores MEDLINE® & CARELINE® segment, der leverer aktuatorer til hospitals- og plejesektoren. Vi vægter en fornuftig work-life balance og har højt til loftet. Vores kultur er præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.

Primære arbejdsopgaver 

  • Ansvar for udvalgte produkters samlede kvalitet – herunder systematisk arbejde med løbende forbedringer
  • Sikre forbedringstiltag hos leverandører – herunder vedligeholde handlings- og aktivitetsplaner i forhold til leverandørkvalitet
  • Behandle kundereklamationer i samarbejde med kvalitetsafdelingen – herunder udfyldelse af 8D rapporter
  • Ansvar for sikring af kvaliteten ved introduktion af nye produkter og/eller processer 
  • Løbende overvåge og følge op på kvalitetsmål og kvalitetsomkostninger
  • Afhjælpe produktionsfejl gennem koordinering og prioritering af aktiviteter 

Du 

  • er (ny)uddannet produktions-, maskin-, eller mekatronikingeniør
  • er imødekommende, god til at kommunikere på alle niveauer i organisationen og motiveres af at samarbejde med andre
  • er analytisk anlagt og brænder for at sikre, at der er styr på detaljerne
  • stiller krav og går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde
  • arbejder struktureret og evner at skabe overblik og prioritere i en hektisk hverdag
  • kan lide at have mange bolde i luften og formår at holde hovedet koldt – også når det går stærkt
  • kan kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale. Tysk er en fordel

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Director, Operations, Anders Sønderskov på tel.: 41904640

Der vil løbende blive indkaldt til samtaler og stillingen besættes, når vi finder den rigtige kandidat. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK).


LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

OBS! Vi sender altid en bekræftelsesmail på, at vi har modtaget din ansøgning. Hvis ikke du har modtaget en mail, bedes du tjekke din spamfolder.
Ud over en bekræftelsesmail sender vi også eventuelle indkaldelser, afslag m.v. pr. mail.
Hvis ikke du har modtaget nogen mail i hverken din indbakke eller spamfolder så kontakt LBA@linak.com

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

LINAK A/S, Smedevænget, 6430 Nordborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017095

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet