Kok til nyt gastronomisk projekt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du med på det gastronomiske beat, og kan du trylle med smagsnuancer, så selv fuglene synger?

I forbindelse med implementering af vores nye gastronomiske koncept søger vi en faglært kok, der kan bidrage til vores kundes Customer Journey. Vi nytænker mad på alle leder og kanter og vi leder efter dig, der gør det samme. Du har et innovativ mindset og tør udfordre måden, vi og vores kundes medarbejdere tænker mad på. Du får frihed og rum til at lade kreativiteten blomstre, hvor du er med til at overraske på smage, konsistens og anretninger. Vi leder efter dig som er idérig, overgår forventninger og har en æstetisk sans. Udover tilberedning og anretning af råvarer, bliver du en del af: 

  •  Menuplanlægning
  • Bestilling og indkøb af varer
  • Involvering i arrangementer
  • Sparring med dygtige kollegaer 
  • Sædvanlige rengøringsrutiner, så alle bliver færdige. 

Vi forventer, at du - udover at være dygtig til at lave mad - forstår vigtigheden i at tage ansvar for opgaverne, hjælper til hvor der er behov, og kan indgå i forskellige samarbejder på tværs. Sidst men ikke mindst, skal du kunne lide at være den, der lærer fra sig – men også være den, der lærer nyt. 

Du får i jobbet her en fuldtidsstilling på 37 timer med arbejde i dagtimerne fra kl. 06 til 14. Nogle dage kan der forekomme vagter fra kl. 11.00 til 19.00 efter vagtplan. 

Din profil
Dit forhold til mad er som en god romantisk komediefilm. Det ender altid godt. Du har indgående kendskab til den gastronomiske verden, har faglig gastronomisk viden og er med på beatet. Du er uddannet kok, og har erfaring fra lignende stillinger. Er du (også) uddannet bager eller brødentusiast, er det et plus, da vi og vores kunde elsker hjemmebag. Du er af natur målrettet, ambitiøs, nysgerrig, glad og ordentlig i alt, du foretager dig. Det lægger i din DNA at tænke anderledes, være imødekommende og serviceminded. Du tager ansvar for din daglige station og andre opgaver, skaber struktur og synes, det er sjovt at gå på arbejde, når ikke to dage er ens.  

Vi tilbyder
Du bliver en del af en stærk dansk virksomhed i vækst, fuld af godt humør og gode kollegaer. Du får gode ansættelses- og arbejdsforhold, hvor der er plads til både faglig og personlig udvikling. Ansættelsesvilkår efter Kantineoverenskomsten mellem DI SBA og 3F, som bl.a. favner fritvalgsopsparing, pension og sundhedsordning.

Om SERWIZ
SERWIZ er en ejerledet, dansk virksomhed, som leverer Soft FM og catering af høj kvalitet. Vi har 2400 medarbejdere og kunder i hele Danmark. 

Vi er medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening under DI, og vores medarbejdere har overenskomster og ordnede arbejdsforhold. Det er vigtigt for os at passe på vores medarbejdere og sørge for, at de har det godt ude hos vores kunder, både psykisk og fysisk. Vi lægger også vægt på at udbetale den korrekte løn til tiden.
Det er SERWIZ’ mål at skabe ikke bare tilfredse, men glade kunder. Det opnår vi ved at være engagerede og nærværende i udførelsen af vores services og gennem tæt samarbejde og åben dialog med vores kunder. Med et stærkt værdisæt som fundament tør vi udfordre status quo og skubbe til grænserne for, hvordan man i vores branche kan arbejde bæredygtigt, transparent og digitalt.

Ansøgning
Er du den kok vi mangler i vores team? Du kan søge jobbet via knappen "Søg stillingen", hvor du kan uploade ansøgning og CV. Vi vil løbende behandle de indkomne ansøgninger.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SERWIZ, Knud Højgaards Vej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933243

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet