BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en arbejdsleder på daghold, der kan bidrage til, at vi fortsætter vores høje vækst. Vi er pt. ca. 75 medarbejdere i produktionen, der arbejder på 2 skift, som du og en arbejdslederkollega vil have ansvaret for.
Du bliver en del af vores TECHLINE segment, der leverer aktuatorløsninger til industrielt brug. Området består af ca. 130 medarbejdere inden for produktion, salg, kvalitet, produktionsteknik, planlægning og udvikling.
For den rigtige kandidat er det et udfordrende og spændende job i et produktionsmiljø, der er baseret på LEAN og produktionsteams, og hvor man har stor indflydelse på vores evne til at levere varer til kunderne.
Medarbejderne i TECHLINE er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en leder, der forstår at inddrage dem i beslutninger og i forandringer.
Vi har brug for en arbejdsleder, som vil trives med en foranderlig hverdag, kan lide den menneskelige kontakt, og som ikke er bange for at sætte klare forventninger op for medarbejdernes adfærd – og følge op på dem.
Du får reference til Director Operations og vil indgå i et driftsteam, der varetager arbejdsledelse, ordrebehandling/planlægning, sikkerhed & arbejdsmiljø, kvalitet, logistik, udvikling, produktionsteknik og vedligehold.
Primære arbejdsopgaver:
- Daglig ledelse af produktionen i samarbejde med en arbejdslederkollega og driftsteamet
- Fokus på opnåelse af resultatmål - gennem synlighed, prioritering og hurtig beslutningstagning
- Personaleledelse, udvikling af produktionsteams og den enkelte medarbejder
- Ansvarlig for videreudvikling af LEAN i afdelingen
- Drive forandringsprojekter i produktionen, herunder LEAN, udviklings- og produktionstekniske projekter
- Håndtering af administrative rutiner
Du
- har erfaring med LEAN værktøjerne
- har teknisk indsigt og er analytisk i din tilgang
- kan håndtere samspillet mellem mennesker og avancerede/komplekse fremstillingsprocesser
- brænder for at coache, lede og motivere mennesker gennem teamudvikling
- har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
- viser vilje og engagement til at nå resultater
- har en åben, fleksibel og uhøjtidelig stil, som skaber respekt
- har gode IT kundskaber
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Director, Operations Mikkel Frost Jensen, tlf. 7315 1308.
Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).
LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
www.linak.com
OBS! Vi sender altid en bekræftelsesmail på, at vi har modtaget din ansøgning. Hvis ikke du har modtaget en mail, bedes du tjekke din spamfolder.
Ud over en bekræftelsesmail sender vi også eventuelle indkaldelser, afslag m.v. pr. mail.
Hvis ikke du har modtaget nogen mail i hverken din indbakke eller spamfolder så kontakt LBA@linak.com
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
LINAK A/S, Smedevænget, 6430 Nordborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021550